Veel gestelde vragen.

Vraag 1:
Ik heb tickets besteld maar deze niet in mijn email ontvangen.

Antwoord:
Het kan zijn dat uw ticktes in uw spambox terecht zijn gekomen. Dit omdat er een .pdf bijlage word bijgesloten.
Staat deze mail niet in uw spam dan kunt u contact opnemen met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en zullen wij u alsnog uw ticket(s) versturen.

Vraag 2:
Ik heb mijn tickets uitgeprint. Moet ik deze meenemen als ik het evenement bezoek?

Antwoord:
Ja, Uw ticket(s) is in feite een barcode die bij de entree met een scanner word gecontroleerd. een barcode geeft toegang voor een persoon.
Elke barcode is uniek en kan maar eenmalig worden gescand. Zorgt u er dus voor dat u uw tickets veilig bewaard.

Vraag 3:
Ik kan mij tickets niet uitprinten. Kan er ook vanaf mijn telefoon gescant worden?

Antwoord:
Nee. Onze scanners werken met een laser die uw barcode controleerd. Deze laser kan uw bacode niet vanaf uw scherm scannen.

Vraag 4:
Ik ben mijn tickets onderweg verloren. kan ik wel toegang krijgen tot het evenement?

Antwoord:
Ja. Helaas zult u dan wel aan de kassa nieuwe toegangskaarten moeten kopen om entree te krijgen. Bij de kassa kunt u uw gegevens achterlaten en na controle in ons systeem word uw betaling terug gestort op uw rekening.

Vraag 5:
Ik heb kaarten besteld maar kan helaas niet aanwezig zijn. Kan ik mijn geld terug krijgen?

Antwoord:
Nee. Uw bestelde kaarten worden in ons systeem verwerkt en is er geen refund meer mogelijk.

Vraag 6:
Ik wil mijn tickets aan iemand anders geven. Kan dat?

Antwoord:
Ja. Hoewel de tickets aan naam verbonden zijn kunnen de tickets door iemand anders worden meegenomen. De scanner maakt uitsluitend onderscheid of de code wel of niet gescand is.

Vraag 7:
Ik ben mijn tickets kwijtgeraakt. Kan ik nieuwe tickets krijgen.

Antwoord:
Ja. wanneer u een email stuurt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. kan onze medewerker u een kopie van uw tickets versturen. Deze tickets bevatten dezelfde barcode als uw originele tickets. Vermeld in uw email aub uw Naam, Email en Ordernummer.

Vraag 8:
Ik heb zojuist tickets besteld, maar wil nog een bestelling doen. Kan dat?

Antwoord:
Ja. Wanneer u een bestelling plaats krijgt u van ons systeem een email met een gerbuikersnaam en wachtwoord. Deze kunt u bij uw volgende bestelling gebruiken.


Heeft u een vraag die hier niet word beantwoord dan kunt u contact opnemem met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Wij helpen u graag.